torsdag 8 september 2011

Min 25årsdag




Igår, den 7e,  fyllde jag år. I fredags hade jag en lite större tillställning på en gammal båt (1915) i Stockholm.


Delar ur Svenska 1800-talsällskapet var samlat, dock hade vi denna gång trillat in på 1900-talet


Det bjöds live-underhållning

Anna och Christopher spelade en Django Reinhardt-klassiker
Clara sjöng bland annat en låt som jag önskat sen innan.
Här är låten i ett gammalt original som jag tycker mycket om. Lyssna på den när du fortsätter titta på bilderna.





Johannes sjöng blandade låtar på tyska

Johannes och Clara sjöng ett par duetter. Nagasaki och I Don't Want To Set The World On Fire

Ruby Luscious bjöd på dans

Ruby


Jag fick presenter, här är ett axplock




Jag höll tal... ur en bok.. Klicka för att se bilden större och skåda bokomslaget



Väl uppe på scenen fick jag påfyllning ständigt.

Så jag blev påtagligt påverkad.




Jag och en barndomsvän


Johan

Full och flugan på vift


Isabella och Fredrik i sikte

Sessan och jag


Kära Karin språkar med damerna från Old Touch




Petter äter snittar










Carolina och Felix


Christina

Johan och Petter

Emil

Bra kragbild

Lisa

Festens bartender Hampus








Elin i sin nya Smoking kollar tiden på mobilen för att se om det är dags att gå.




Hellman






Vilken fest va!

Tack Fredrik för bilderna

Mikael

1 kommentar: