onsdag 24 augusti 2011

Smaskigt underklädesinlägg

Jag
tog en sväng förbi Old Touch idag efter avslutad skoldag. Målet var att hitta ett lämpligt skrin eller en ask att ha alla sybehör i samt att betala igen min kreditnota en gång för alla, innan man blir studentfattig på riktigt.

Visst fann jag ett perfekt träskrin till mina sybehör men fann så även ett par andra godsaker.


Först ut ett par fina strumpor, när kan de vara från 40-50tal?
Väldigt fint mönstrade med en elegant lyster. Det fanns gott om varianter där också, andra färger, storlekar samt kortare strumpor. De långa kostade 75:-/paret




Salulappen ännu på plats

Så fann jag även några nya varianter av underbyxor som jag inte stött på tidigare.
Dessa påminner ju en del om de där hemska Harembyxorna som tjejer går omkring i idag. De passar precis som dessa, bättre under något annat plagg.
Fruktansvärt sköna är de iaf. Fasta i midjan utan resår och med knäppning på vardera sida, sen är de lösa, luftiga och tunna över benen.


Så hittade jag något lite modernare, trikåbyxor, vågar inte gissa på årtal. Men de är snygga med sin höga midja och randiga struktur. Tror att jag skall ha dem som träningsbyxor.




Textur


Ensemblé!


Mikael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar