lördag 29 januari 2011

Fredagskväll


Jag gick ut med Johan ikväll, men innan det strök jag 13 skjortor till Old Touch.
Det sammanfattar nog hela min dag. Förutom:

  
Mitt strykjärn läckte och det hade jag tröttnat rejält på så jag bestämde mig för att följa rådet som Inger på mitt nya jobb gav mig om Tefals ångstation.
jag åkte in till stan och köpte mig strykjärnet, sedan vart det brännskador och släta skjortor, vilket järn!


Strykjärnet som får alla tjejer på fall.


När jag strukit mig trött så åkte jag in till Underbara Bar och träffade Johan. Det blev, drink, vin och öl samt ostbricka. Snurrigt blev det, men kameran åkte fram en sväng ganska tidigt.

Johan med en vanlig min




Jag med drink

Folk dansade, men ingen dansade med mig.

Kring kl 2 gav vi oss iväg. På tunnelbanestationen träffade jag den sötaste tjejen på Espresso House Gullmarsplan där jag brukar köpa kaffe.
Och även Pär från nya jobbet!
Sen blev det hemfärd.

Hörs imorgon!

Mikael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar