onsdag 26 januari 2011

Under den frånvarande veckan

Har jag sytt en hel del samt provjobbat hos ett nytt företag så det har varit lite småjäktigt att hinna med bloggandet. Men nu har jag samlat på mig material så jag har för denna vecka. Tänkte fortsätta lite på underklädesspåret bland annat.

 Men nu till sömnaden.

 Förra veckan passade jag på att sy hemma hos min mor som har elektrisk maskin då jag behövde sicksacka ett par tyger som inte var tovade.

Klippa fodertyg. Detta fodertyg är en orange linne/silke-blandning


Tre par byxor, två par långbyxor till mig ett par knickers till Onkel Alexander.



Bakstycke på mina filtade off-white båtkryssningsbyxor.



Texturbild på det riktigt fina tyget som blev det första färdiga paret.




Ett par byxor som passar årstiden utmärkt.






Mikael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar